Folkloor |
81955 |
Folklooriringi töö aluseks on rahvakalender õiges ajastuses. Jutud, laulud, tantsud, mängud, ühised üritused, väljasõidud on korraldatud lähtuvalt kalendri tähtpävadest. |
Koor |
81956 |
Koorilaul on õppeaine mille eesmärgiks on konkreetsete muusikaliste oskuste ja teadmiste omandamine ning muusika tajumise ja musitseerimise kaudu vaimsete väärtuste teadvustamine ja kasutamine. |
Loovusering |
85634 |
Integreeritud kaunite kunstide õppekava kus on ühendatud folkloor, rahvatants, koorilaul, kunst ja käsitöö. |
Malering |
247722 |
1) malemängu põhialuste ja teoreetiliste teadmiste omandamine;
2) huvi süvendamine malemängu vastu ning selle hoidmine;
3) abstraktse ja loogilise mõtlemise arendamine;
4) iseseisva töö oskuste kujundamine;
5) loova mõtlemise, analüüsivõime ja intuitsiooni arendamine;
6) mälu ja tähelepanuvõime arendamine;
7) julguse ja otsustusvõime arendamine;
8) isikupärase mängustiili kujundamine;
9) sportlike eesmärkide seadmine ja nende täitmine. |
Mudilaskoor |
81957 |
Koorilaul on koosmusitseerimise vorm, mida saavad harrastada nii paremate muusikaliste eeldustega kui ka vähem musikaalsed õpilased. Algust saab koorilauluga teha juba esimesel õppeaastal. Õpetamisel on oluline lähtuda iga lapse eripäradest ja saavutada edu elamus olenemata õpilase eeldustest. |
Orkester |
81958 |
|
Pilli- ja laulustuudio |
81960 |
Igale õpilasele koostatakse individuaalne ainekava, mis arvestab õpilase võimeid ja huvisid. |
Teatrikool |
81953 |
Õpilase loovuse arendamine näitlejatreeningu elementide harjutamise, suhtlemis- ning rollimängude, liikumise hääle ja diktsiooniharjutuste kaudu. |